2013. szeptember 13., péntek

One Direction: This is us



Mint, minden 1D rajongó én és Netti is elmentünk kötelezően megnézni a This is us-t, már rögtön a magyar premier napján.
Eredetileg Birminghamben akartuk megnézni augusztus 29-én, de mivel igen csak drága volt kint egy jegy, ezért a hazai mellett döntöttünk végül. Hozzáteszem, igen csak nehéz volt úgy kint lenni Angliában, hogy tudtuk, hogy ott pont akkor van a premier és mi nem tudunk bemenni =/ Na de mindegy is :D



Magára a filmre személy szerint én felkészültem, mert kint Birminghambe a Fusion Festivalon mondta egy csaj, hogy Ő már látta, jó is volt, de nem az volt amire számított. Így hát én is így mentem be a moziba :D




Személy szerint Nekem két benyomásom támadt miután megnéztem: Egyrészt iszonyatosan tetszett! Vicces volt látni a fiúkat a mozivásznon, mi Nettivel iszonyat sokat röhögtünk jó hangosan, főleg, amikor beadtak róluk régi felvételeket stb. Nagyon élveztem azt a másfél órát.
Másrészt miután kijöttünk az volt az első mondatom, hogy Én az elkövetkező pár évbe nem akarok 1D koncertre menni! Az a hisztéria, ami körülöttük van és amit leadtak a filmben is...hát nekem nem hiányzik.

Így hát remélem leapad ez a mánia minél előbb és lehet Velük találkozni normálisan! De egyenlőre ŐK a VILÁG legnagyobb fiúbandája...Ez tény, ezt nem tudja senki felülmúlni. Még a régi Tokio Hotel mánián is simán túltettek...És aki mást mond az hülye vagy szimplán vak :D

Btw. Mindenkinek ajánlom a 3D-set! :D Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése