2012. január 28., szombat

Jedward - Vienna :)

Minden ezen a napon kezdődött, minden ekkor változott meg :)


A Jedward nevű ír formációt még 2011-ben ismertem meg, de nem tulajdonítottam nekik különösebb figyelmet, mivel egyáltalán nem voltak szimpatikusak….egészen addig, amíg Netti fel nem hívta a figyelmemet rájuk :D Végül rá is vett, hogy menjünk el a bécsi koncertjükre, én meg nagy nehezen (de tényleg nagy nehezen) beadtam a derekamat és még decemberben kimentünk Bécsbe megvenni a jegyeket rá.
Egyáltalán nem volt kedvem Jedward dalszövegeket „tanulni” és hallgatni, ezért húztam-halasztottam az időt vele, amíg nem tényleg le kellett ülnöm és nekiállni „tanulni”…:D Az első szám a Lipstick az albumon...hát igen, ilyen értelmetlen baromsággal már rég találkoztam, mert hát milyen szöveg az, hogy „Here I come da da dum”, de beleástam magam kitartóan :D És…végül…nem meglepő módon totál belezúgtam az együttesbe, a számaikba és az egész személyiségükbe :D 

A várakozás:
A koncert napján mentünk ki Bécsbe, reggel korán keltünk és busszal utaztunk. Kb. 10 körül értünk oda, majd nagy nehezen megtaláltuk az „Arénát”, ahol a koncert volt…hát borzalmas egy hely volt külsőleg és eléggé ijesztő is :D Bemerészkedtünk az udvarra, ahol egy pasit megkérdeztük, hogy még is melyik épületben lesz a koncert, hol kell várakozni stb…eléggé távolságtartó és bunkó volt, egy-egy szóval válaszolt, de legalább megtudtuk, amit akartunk, btw. senki nem volt ott :D Majd kiültünk az aréna előtti padra és ott várakoztunk fél 1-ig. Közben megjelent pár magyar rajongó is, de nem beszéltünk Velük.


Fél 1-kor elmentünk a szállásra becsekkolni, lepakolni, sminkelni, öltözni :D A hely nagyon jó volt, de nem tetszett, hogy a recepción elvették a személyimet, mint a kulcsnak a depozitját =/ A szobánk 12 ágyas volt, és csodák csodájára, ismét meglepő módon japánokkal voltunk összezárva :D Akárhova megyünk japánokkal vagyunk egy szobába…de Ők irtó aranyosak voltak és úgy röhögtek, hogy nekünk is kellett :D Szegények nem tudtak tőlünk aludni, ráadásul még a fürdőt is elfoglaltuk előlük :D




Ezután elindultunk a csarnokhoz és olyan fél 4-re vissza is értünk…már volt felhozatal, olyan 20 ember kb. Köztük voltak németek, osztrákok, magyarok :D Pár magyar fannal elbeszélgettünk, majd a fiúk elkezdtek próbálni odabent és mi is lassacskán odaszállingóztunk az ajtóhoz,  sorba állni. Eleinte eléggé rossz helyen álltunk, de mivel 2 és fél óránk volt tolakodni, ezért nem paráztunk hanem….tolakodtunk :D 2 és fél óra…esküszöm, hogy Prága után ez volt a második legrosszabb várakozásom =/ Fújt a szél, esett a hó és -10 fok volt…Mellettünk egy nagypofájú német banda állt, hát mondanom sem kell, hogy minden bajunk volt… :D Hangosak voltak és lökdöstek folyton…és az a nyelv! Wáááh...
Minden TH fannak :D : Próba alatt a fiúk énekelték a MONSOON-t és mindenki odakint üvöltve énekelte Velük :D Még akkor is, amikor a felénél abbahagyták, mi folytattuk tovább :D
Ja igen a várakozás… 2 és fél óra…már csak 2 óra…már csak 1 óra 45 perc…már csak 1 óra…már csak 30 perc…már csak 20 perc…már csak 15 perc…már csak 10 perc…már csak 5 perc… ÉS KAPUNYITÁÁÁÁS :D

A csarnokban:
Netti 2 emberrel előbb bekerült, de megvárt :D A kezünkre egy „I love you” feliratú pecsét került….:D LoL. Majd rohanás-futás ééésss ELSŐ SOR :D Netti elkezdett sírni, megöleltük egymást (szokásos hagyomány :D) én meg sürgettem, hogy vegye le a kabátot és a pulcsit és rakjuk már le, mert sokan lesznek xD Miután lepakoltunk elkezdtem felolvadni és zsongani, de főleg zsongani…el sem hittem, ismét első sor :) Ekkor éreztem igazán, hogy úristen ez a két fura fejű kölyök itt fog ugrálni előttem, és ettől a gondolattól tökre boldog voltam =).



Még egy órát vártunk, addig nyomtak-löktek-tapostak…mint anno TH-n :D LoL. A háttérben válogatott számok mentek, és volt McFly is :D Nekem ennyi már elég volt :D
Majd jött az intro videó…és a fiúk előjöttek :D Hihetetlen volt…Sosem tudom, hogy egy együttes mit fog belőlem kiváltani és mindig izgatottan várom az első másodpercet és legnagyobb meglepetésemre (álmomban sem hittem volna), de üvöltöztem, sikítoztam és ordibáltam :D Első gondolat: „Úristen, de aranyosak” :D






A koncert:
A koncerten előadtak saját számokat is, valamint feldolgozásokat is :D Az egészet végig énekeltem. Koncert közben volt egy 15 perces szünet is :) Sok intro videó is volt, köztük egy „Darry Potter-es” is, nem „Harry”, hanem „Darry” :D, amit lentebb beraktam a videók közé :D Poénos volt :D
A számok közül mindegyik tetszett :D De persze a kedvenceim a legjobban :)
„Ghostbusters”, „Your Biggest Fan”, „Pop Rocket”, „Lipstick”, „Techno Girl”, „Bad Behaviour”, „Everyday Superstar”, „Miss America”, „DISTortion”, „Saturday Night”, „I wanna go” stb… :)
A Ghostbusters alatt vizipisztojjal jöttek ki…ebből sejtettük, hogy ennek a tartalmát mi kapjuk…és tessék, az egész rajtunk landolt :D Eléggé vicces volt, mindenki sikítozott ezerrel ,de nagyon élveztük :D Mikor megláttuk, hogy felénk futnak már sikítozva fordultunk el :D De tényleg mindenki élvezte :D Annyit röhögtem, hihetetlen :D






A színpadon volt négy táncos is :D Senkit nem érdekeltek, csak útban voltak azon az amúgy sem nagy színpadon :D



A fiúkról:
Én még ilyen közvetlen és rajongó-imádó emberekkel nem találkoztam :D Ezek imádják a rajongókat! Néha el sem tudtam dönteni, hogy mi rajongunk értük vagy Ők mi értünk :D
Már úgy indult a koncert, hogy John a mellettünk lévő hangfalra felmászott, megtaposta a kabátomat és befeküdt közénk :D Amíg rajtunk feküdt ezerrel tapiztuk :D A seggét, a combját, a hasát, mindenét letapogattuk :D Ő meg vigyorogva futott vissza a színpadra :D Majdnem leesett a kordonról, úgy kellett megfogni :D Azon izgultam, hogy ha oldalra esik, akkor hogyan kapják el :D Én is már készültem elkapni :D
A „Miss America” szám alatt Edwardot majdnem megettem :D Ott ült Velem szembe és amikor énekelte, hogy „She is mine, she is my Miss America”, akkor rám nézett és rám mutatott…wáh olvadás és mosoly egyszerre :D Nettinek meg a fülébe üvöltöztem, hogy „Rám mutatott, rám mutatott” :D Szegény nem tudom, hogy tudott engem elviselni :D
Később John ismét visszajött a hangfalakra és megint befeküdt közénk, és megint tapi ezerrel :D És hogy élvezte… :D Majd Edward jött fel a hangfalra, de Ő nem merte utánozni a testvérét :D  De később lemászott a kordon és a színpad közötti részhez, és végig pacsizott mindenkivel :D Amikor hozzánk ért, akkor megfogtuk és nem engedtük el :D Annyira édes volt *-*






Majd John megint visszajött a hangalakra és felmászott a kordonra, azon térdelt pont felettem, felnéztem rá és mosolyogtam, Ő meg lenézett rám és szintén mosoly :D Istenem, hát hogyan lehet valaki ennyire édes? *-*
Később Edward is vette a bátorságot és befeküdt Ő is a közönség közé :D
Annyit ugráltak, hogy azt hittem kitörik a nyakukat…hangfalról le-fel stb…Mondjuk John szépet zuhant és esett, de azt csak majdnem :D
Levideózták a közönséget, fényképet is csináltak. Hihetetlenek, szóhoz sem jutok…:)
A biztonsági őrök már fogták Tőlük a fejüket, mert nem voltak elegen, ezek meg másztak mindenre fel-le, ugráltak a kordon és a színpad között :D Mint a kisgyerekek a játszótéren :D imádom Őket <3
A dalszövegeik teljesen tükrözik egy rajongónak az életét, ritmikusak, dallamosak és imádnivalóak :D Ez a két srác a szívem csücskei lettek :) Imádom Őket. Energikusak, egyfolytában mosolyognak, mindent megtesznek a rajongókért :)

A koncert után:
Még a koncert elején egy német csajszi posztereket osztogatott ingyen, vagy is ilyen nagyon nagy Jedward plakátokat :D Mi mondtuk neki, hogy majd koncert után, mondta, hogy oks, és keressük meg…Hát mi meg is találtuk, de elhagyta a plakátos táskáját, amibe volt kb. 40 plakát xD Mondta, hogy ha megtaláljuk, akkor a miénk az összes :D Úgy is lett, az első kukába benne volt a táska az összes poszterrel xD Szóval most itthon van vagy 15 :D Vagy is már kettő az ajtón :D
Amikor már csak páran voltunk kijött egy nő, aki a fiúknak főzött és elmondta, hogy a fiúk csupa egészséges ételeket kértek és egyáltalán nem isznak alkoholt. Hát ennél mindenki olvadozott :D És mondta, hogy annyi fiú van a világon miért pont ők kellenek nekünk? Én meg mondtam, hogy „We want them” :D Erre ránk nézett, mint a hülyékre és mondta, hogy „You are so sweet” :)
Megismertünk egy nagyon aranyos osztrák csajt is, Ivonne-t =) Több kép itt a blogon neki köszönhető! Thx for the pictures Ivonne ^^

A fiúk már elmentek, ezért sokáig nem vártunk rájuk, de nem is érdekelt, nekem ennyi elég volt elsőre :D Kaptam egy új célt, egy új együttest, egy új szerelmet, két boldogságot, két új embert, akit imádhatok :) Ennél szebbet nem tudok elképzelni :)


Köszi Netti, hogy belerángattál ebbe a koncertbe :D Hamarosan folytatjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése