2013. szeptember 14., szombat

Summer of 2013


Sziasztok!

Mint minden nyár végén most is összesíteném Nektek, hogy mi történt Velem, merre jártam, mit csináltam :) Enjoy it!

Először is kezdeném a számomra legfontosabbal: Nekem ez volt abszolút az idei nyár slágere! :D



És most jöjjenek a fontosabb események :D



2013.06.14. - MCFLY - Liverpool:
Ezzel a koncerttel egy 9 éves álmom vált valóra. A várakozás eléggé borzalmas sikeredett, több mint 12 órát vártunk, ami nem volt gond csak szakadt az eső és nagyon fújt a szél és ráadásnak még nagyon hideg is volt. A koncert maga fergetes volt, az első sorból a legjobb helyről nézhettem/bulizhattam végig és imádtam minden percét. :) Imádom ezt a négy marhát :)
Részletesebben ITT olvashattok róla :)



 2013.06.16. - THE WANTED - Cork :)
A McFly koncert után rögtön átutaztunk Írországba, hogy lássuk újra a The Wantedot. A koncertre csak későn értünk oda, mivel egész nap szakadt az eső és képtelenség volt elindulni így nem álltunk elől, de a koncert így is fergetes volt, főleg mivel azt hittük, hogy Nathan nem is lesz ott, de egyszer csak előugrott a semmiből :D A fiúk nagyon sokszor ránk néztek/mutattak, iszonyat édesek voltak :)
A koncertről részletesebben ITT olvashatsz!


2013.07.26. - JEDWARD - Cork :)
Természetesen a nyár nem nyár Jedward koncert nélkül, ezért amikor megtudtuk, hogy a fiúk fellépnek Írországba azonnal megvettük a koncert jegyeket Corkba és Limerickbe :).
Imádok Írországba utazni, de ha nincs semmi Jedward, akkor az nem az igazi. Olyan, mint a langyos limonádé vagy, mint az olvadt fagyi stb. :D Nem mondom, hogy a TW rossz volt, de nem volt a legjobb.
Szóval a Cork-i koncert valami fergeteges volt! A várakozást is nagyon élveztem, bár csak 8 órát kellett kint lenni, ami nem sok. Új barátokat is szereztünk és láttunk ismerős arcokat is :D A koncerten első sorban álltunk pedig nem is oda szólt a jegyünk. A fiúk extra cukik voltak, hozták a formájukat :)
Részletesebben ITT olvashatsz róla :)





2013.06.27. - JEDWARD - Limerick :)
Cork után másnap reggel egyből indultunk is át Limerickbe, mivel ott volt a következő koncert :) A várakozás ismét nagyon jó volt, ráadásul fedett helyen és a német barátainkkal voltunk egész idő alatt :) A koncerten most kissé nehezen, de ismét sikerült az első sorba állnunk, és szinte egész koncert alatt rengeteg figyelmet kaptunk az ikrektől :D
Részletesebben ITT olvashatsz róla :)

                             

Sajnálatos módon a sok jó ellenére történt a nyáron egy tragédia is...Sajnos meghalt a nagypapám, amire lelkileg nem voltam felkészülve, mivel természetesnek vettem, hogy Ő ott van és bele sem gondoltam mélyebben, hogy mivel is járna a halála...De megtörtént és rettenetesen megviselt, mivel régen láttam utoljára és nem tudtam Tőle elbúcsúzni.
Ez ráébresztett sok dologra, de főleg arra, hogy az élet rövid, kevés az idő és sok tennivaló. Fiatal vagyok még, lassan 24 éves, tele rengeteg álommal és céllal, amiket még nem váltottam valóra.
Ő volt az első családtagom, akit elveszítettem és azt hiszem, hogy ezt sosem fogom egészen feldolgozni.

2013.08.26. - Dóri szülinapja:
Azt hiszem, hogy ezzel már hagyományt teremtettünk, mivel minden évben összejövünk Dóriéknál, hogy megünnepeljük a szülinapján. Ez most sem volt másképpen: Grilleztünk, sokat nevettünk és filmeztünk éjjel :D



2013.08.29. és 2013.09.02. - LONDON:
Úton a Fusion Festival felé, megálltunk Londonban 2- órákra és már a jól ismert útvonalakon elmentünk megnézni a kedvenc helyeinket: Buckingham Palace, St. James's park, Houses of Parliament. Ezeke na helyeken töltöttünk el kis időket, pihenve, napozva és beszélgetve :)
Személy szerint én imádom Londont, de most valahogy nem volt meg az a varázs, mint régebben, amikor többet jártam ott. Eddig mindig a hideg-rideg-ködös-esős Londont láttam, viszont most 30 fok, ragyogó napsütés és felhőtlen ég fogadott :D


2013.08.31. - MCFLY - Fusion Festival - Birmingham:
Reggel, vagy is hajnalban indultunk ki a fesztivál helyszínére, ahol már eléggé sokan várakoztak. Majd a több órás fagyoskodás után bekerültünk az első sorba, szinte a legjobb helyre, ahonnan panorámában nézhettük végig a McFly fellépését :) A koncert ismét nagyon jó volt, bár sajnos csak 7 számot adtak elő, mert mentek is egyből tovább a következő fellépésükre. Imádom Őket, számomra Ők még mindig istenségek :D

Részletesebben ITT olvashatsz róla :)


2013.08.31. - UNION J - Fusion Festival - Birmingham: 
Óriási álmom vált valóra azzal, hogy láthattam végre a fiúkat élőben! A tavalyi X-factor óta nagy rajongójuk vagyok és minden vágyam volt, hogy eljussak egy koncertre. Bár igaz, hogy ez nem teljes fellépés volt, csupán pár számot adtak elő, de még is ott álltak előttem és énekeltek :D Imádtam! Bár még van hova fejlődnie a srácoknak is :)

Részletesebben ITT olvashatsz róla :)


2013.09.01. - THE WANTED - Fusion Festival - Birmingham:
A Fusion Festival második napján léptek fel a srácok, estefelé, de minket nem zavart, már reggel korán odamentünk és ismét fagyoskodva, de várakoztunk, összesen 13 és fél órát. Ismét sikerült első sorban állnunk, hozzáteszem: Ez volt az első első soros TW koncertünk és iszonyatosan jó volt :D A fiúk nagyon közvetlenek és kedvesek. A Heart vacancy-nél úgy volt, hogy minket hívtak fel a színpadra, de a biztonsági őr másokat vett ki a tömegből, ezért ez a része egy kicsit csalódás volt, de kárpótolva lettünk Nettivel azzal, hogy felvették a magyar zászlónkat és bedobták a gyűjteményükbe :D
Részletesebben ITT olvashatsz róla :)



2013.09.05. - One Direction: This is us
Gondolom már mindenki megnézte a filmet, aki számít :) Ez alól én sem voltam kivétel, már rögtön az első nap a moziba ültünk Nettivel :) Imádtam minden percét, és még rég röhögtem ilyen jót egy filmen :D Mindenki nézze meg, aki eddig nem tette volna még meg! :D



Lényegében ennyi volt az én nyaram :) Voltak jó pillanatok és voltak rosszak is, de így volt teljes, így kellett lennie minden percnek :) Remélem Ti is kihasználtátok minden percét rendesen és sok-sok helyen jártatok, ahol eddig még nem. Mert ne feledjétek: Az élet rövid, ki kell használni minden egyes percét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése