2013. szeptember 11., szerda

Fusion Festival - Egyéb


Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben leírom Nektek, hogy még kik is léptek fel a Fusion Festivalon, de csak is azokról írok részletesebben, aki tetszett, valamit arról is aki nem tetszett, de tudom, hogy vannak rajongói itthon :) A McFly-ról, a The Wanted-ról és a Union J-ről ebben a bejegyzésben nem írok!
Róluk: ITT, valamint ITT és ITT olvashattok :)

Íme a fellépők:




Először azzal kezdeném, ami a legjobban tetszett és így haladnék lefelé :)

1. Neon Jungle:
Egy teljesen új lánybanda, egyéni stílussal, megjelenéssel és csupán eddig egyetlen egy számmal. Amikor feljöttek a színpadra totál meglepődtem, én nem erre számítottam, amikor bemondták, hogy Neon Jungle: Megjelent négy lány, és nekem az első mondatom az volt, hogy "Tök jó a hajuk" :D. Csupán négy számot adtak elő, de egyiknél sem húztam a számat, hanem csak elmosolyodtam, mert tudtam, hogy ez valaminek a kezdete volt nálam :D Nagyon-nagyon tetszett az a négy szám. Az előadás módjukon még van mit javítani, látszik, hogy tapasztalatlanok, de majd idővel kialakul ez is :)
Miután hazajöttem egyből rájuk kerestem és azóta hallgatom Őket szorgalmasan :D Ez tényleg olyan, amit csak ajánlani tudok :D





2. The Saturdays:
Szintén egy lányokból álló banda, szerintem Őket sokan ismerik. Nem voltak rosszak, nem unatkoztam közben :D Előtte már itthon hallgattam Őket, hogy úgymond felkészüljek, szóval már nagyjából tudtam, hogy mire számítsak :D De teljesen rendben voltak, tetszettek.






3. Ollie Marland:
Ő is még teljesen új, de nagyon aranyos volt és alig várom, hogy legyenek saját számai :D Én sosem szeretem, ha Valaki feldolgozásokat játszik, ezért egy kicsit szenvedős volt, de maga a srác iszonyat édes volt, ezért a szívembe lopta magát :D


4. The Vamps:
Az Ő létezésükről még Netti világosított fel még a nyár elején, mivel egy McFly feldolgozást már felraktak a netre és azt néztük meg. Amikor megtudtuk, hogy fellépnek hát nem tudtam, hogy mit mondjak. És amikor feljöttek a színpadra, akkor körülbelül elröhögtem magam, mert nem az, hogy jó pasik, hanem olyan fiatalok, hogy ez a cuki kategória jutott róluk eszembe :D Az énekes nekem egy kicsit beképzeltnek tűnt, és erre rá is tett sokszor egy lapáttal. Volt, hogy ránk nézett, mi álltunk faarccal, erre ő mindig ránk mosolygott...Na ez az, amiről beszéltem: cuki kategória, de nem mosolyodtam el tőle. Jók voltak, de egy stílusváltás rájuk férne :D


5. James Arthur:Tudom, hogy Őt nagyon sokan szeretik az X-factor miatt, de engem nem nyűgözött le. Én próbáltam olyan szemszögből nézni, hogy Ő nyerte meg, biztos nagyon jó lehetett, de nálam, valahogy ez nem jött át. A közönség sem tombolt annyira, pedig elvártam volna, ha már Ő nyerte meg, de nem...Számomra egy ember volt, aki ott állt a mikrofon előtt, folyton lehajtott fejjel, faarccal. Sajnálom, ha valakit megbántottam ezzel, de nekem ez nem a stílusom. Valakinek ez jön be, valakinek nem :D

6. Conor Maynard:

Számomra Ő az, akit nem tudok hova rakni. Én egy nagy dologra számítottam, mivel eléggé ismert a srác. A koncert elején felhúztakegy vásznat a háttérbe, amin az Ő arca van és a neve, majd kihozták a dobot, amit elfedtek egy műanyag fallal...Ezt nem tudom mire vélni, de biztos megvolt rá az oka. Majd megjelent maga a srác is. Hááát én nem erre számítottam. Én csak néztem Őt kifejezéstelen arccal, mert tényleg nem tudtam hova rakni, Ő is rám nézett, de semmi :D. Végig grimaszolva énekelt, ami engem eléggé zavart. Viszont pozitívomok is voltak! Pl. Nem érdekli, hogy szinte a közönség háromnegyede nem miatta volt ott, ő akkor is jól elugrált a színpadon és jól érezte magát, valamint a mellettem lévő két csajra sokszor rámutatott, mivel Ők miatta voltak itt :D Van önbizalma a gyereknek az tény, nem is kicsi :D



7. Isac Elliott:Ez a kiscsávó nagyon vicces volt, mivel egy komplett zenekar állt mögötte és azt hittük valami idősebb ember fog fellépni...És kijött Ő, azt hiszem 12 éves lehet :D Nettivel elkezdtünk röhögni, mert tényleg nem erre számítottunk. Mondtak valami Justin Bieber-t is hozzá, de nem tudom, nem figyeltem. A lényeg, hogy vicces kis gyerek, de nagyon ügyes előadó, bár még van mit fejlődnie :D Ajánlom a korosztályának, hogy hallgassa bátran :)

Nagyvonalakban ennyi lenne, a többiekről nem akarok szót ejteni, mert nincs mit mondanom :) Remélem tetszett ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése