2011. december 19., hétfő

Killerpilze - Vienna :)



És, íme egy újabb példa arra, hogy ha teszel az álmaidért az valóra válik :)
Ismételten kipipálhatok egy célt az álmaim listáján, hála Nettinek, aki felhívta erre a páratlan eseményre a figyelmemet :)
A killerpilze nevű együttest még a TH-s korszak elején ismertem meg, 2006 körül. Már akkor megtetszett a zenéjük és kisebb-nagyobb szünetekkel végig követtem eddigi pályafutásukat.

Concert outfit :)
A koncert nem máshol volt, mint Bécsben, egy Szene nevű kis klubban, közel az Enkplatz metrómegállóhoz. A kapunyitás 19.00-ra volt írva, ezért 17:45-re odamentünk, de nem volt sok rajongó, kb. voltunk ott 10en. Hozzáteszem a Killerpilze csak előzenekara volt a ’From Dawn To Fall’ nevű együttesnek, szóval ez nem nagy koncert volt :). Mikor megláttuk a plakátot meglepve láttuk, hogy lesz még egy előzenekar, a ’The Idoru’…Gőzünk nem volt kik azok, de másoknak se :D
Egészen 18:30-ig, egy falon lévő kis lyukból hallgattuk, hogyan is próbálnak a fiúk :) Ettől teljesen felpörögtünk, na meg vitatkoztunk, hogy éppen a kinek a hangját is halljuk. :D. Amúgy az ott lévő rajongók közül kb. 2 volt szimpatikus, mindenki csúnyán nézett ránk, mivel villogós ördögszarvat viseltünk :D 
Ahogy telt az idő megjelent egy magyar ember, majd egy kis teherautó, amiben szintén magyarok ültek…Kiderült, hogy ők a ’The Idoru’ :D Egy magyar zenekar. Nem is kellett több, amikor pakoltak beosontunk a klubba, ahol első látványként Fabi fogadott minket…ez nekem totál sokk volt, mert nekem Fabi a fő kedvenc imádat :D Odakiabáltunk neki, hogy : Fabiii, Fabiii :D Majd odanézett és mosolyogva-meglepetten köszönt, hogy: Hallo :D Egyem meg :D Majd hátra ment. Persze ez a köszönés elég volt nekem ahhoz, hogy még jobb kedvem legyen :D Már fájt az arcom a sok mosolygástól.

'Coz we were there :)
Sajnos kizavartak minket, és még tömény 1 óra unalom következett odakint. Nem sokkal 20:00 előtt engedtek be minket…Gyorsan leszórtuk a kabátot és az ajtó elé mentünk, de még sajna nem engedtek be minket, ezért beszélgettünk, amikor Netti egyszer csak lefagyott és bámult hátra felé, mert megpillantotta Mäx-et, amint megy a backstagehez :D Én meg nem sokkal később Fabit megint :D Már teljesen be voltunk zsongva, majd ajtónyitás és rohanás befelé, Of course, első sorba :D


First row girls :)

Setlist :)

Még fél órát várnunk kellett, de sajna nem a Killerpilze-re, mert először a ’The Idoru’ lépett fel…Hát inkább furcsának találtam Őket :D De a Killerpilze egész végig oldalt állt, szóval Őket néztük vigyorogva :D 
21:25 – A Killerpilze színpadra lép. Sikítás, taps fogadta Őket :D El sem hittem, hogy ott vannak előttem egy karnyújtásnyira :) Totál lefagytam és inkább zavarban voltam egész végig. Főleg Fabi miatt :D Esküszöm, mindig rá mosolyogtam és amikor visszamosolygott, akkor totál lefagytam és zavarba jöttem. Hihetetlen aranyos :)
A koncert  1 órás volt és fergeteges, kaptunk vizet, pengetőt, nyálat , mosolygást, mindent :D Imádtam. Az a rész tetszett, amikor Jo felmászott arra a sok hangfalra és kb. a plafonról ordibált le :D Na meg, amikor mindenkinek le kellett gugolnia és egyszerre, vezényszóra felugrania :D És ez még csak a kezdet volt :D…






Koncert után azonnal kimentünk a backstage ajtóhoz, ahol a magyar együttes egyik tagját elkaptuk, hogy azonnal szóljon a fiúknak, hogy jöjjenek ki, mert mi Mo.-ról utaztunk ide csak miattuk :D Mondta a srác, hogy oké :D 1 perc  sem telt el és kijött: „Mindjárt jönnek 1-2 perc” :D
Ezután az eladó pulthoz álltunk, majd 2-3 perc múlva megjelentek :D

"Thanx for coming"
Édesen rájuk néztünk és megszólaltak, hogy: „Are you from Hungary?” Áhhh totál olvadás :D Mondtuk, hogy „Yes, we are”. Mire Ők: „And do you want take pictures?” „yeeees” :D „One moment, we will go out” :D Oh hát el sem hittük :D Nagyon édesek voltak. Aláírták a papírjainkat, eladtak pár pólót, és közben beszélgettünk :) Kérdezték, hogy akarunk e pulcsit vagy pólót, de mondtuk, hogy túl drága. 
Majd megszólaltam, hogy „We spent our money for your concert” mire Jo mondta, hogy „Great” :D És Fabi mondta a legédesebbet: „Thanx for coming” Na totál elolvadtam :D
Mondtam neki, hogy „Come to Hungary, plz”, mire Jo mondta, hogy „One day…maybe”… =( Magyarul nem jönnek, de szép is lenne :)
Kértünk Fabitól 3 db dobverőt, de csak egyet tudott adni, mert, hogy kell jövő hétre is :D Nem baj, nincs hari, mert olyan aranyosan mondta :D

Ezután kijöttek és Jo szólt, hogy: „Oke, so Can we take pictures?” Mire én mondtam, hogy „yes” és beugrottam Mäx és Jo közé, majd Fabival csináltam képet, de totál zavarba voltam, úgyhogy futottam utána, hogy még egyet :D De aranyos volt nagyon-nagyon :)

With Mäx and Jo :)

With FABI :)

Mine :)
Ezekután összespanoltunk a magyar bandával és a végén mondta a srác, hogy menjünk be a backstage-be :D És mikor bementünk derült ki, hogy közös öltözőjük van a Killerpilze-vel :D 
Mikor bementünk, akkor Fabit láttam meg, éppen vmi meccs állást nézett :D Beálltunk mellé, hogy „Hi”, majd felnézett és visszaköszönt :) 
Az öltöző nagyon kicsi volt, főleg két bandának. Persze teljes káosz volt és rendetlenség, mindenhol kajadarabok meg ruhák. Volt bent egy koszos kanapé, két asztal és egy nagy hűtő…ami tele volt narancslével meg mindenféle üdítővel…mert a sört már kiitták :D
Később megjelent Mäx is és Jo is. Mäx tökre édes volt, amikor kinyitotta az ajtót és meglátott minket :D Az a „Nekem erről senki nem szólt” fej :D Majd elkezdett vmit keresni a hátizsákjában :D Jo-t észre sem vettem, csak annyit láttam, hogy valaki matat a hátam mögött, enyhe szívrohamot hozott rám a gyerek :D Mindent egybevéve röviden és tömören, jól elvoltunk ott :D De kijöttünk, mert ez még is csak az Ő öltözőjük :D Úgy éreztem tapostuk a privát szférát, de egyikük sem adott erre utaló jelet :)
Amikor kijöttünk a backstage-ből, akkor az amúgy sem kedves rajongók, akiknek már alapba szúrtuk a szemét, eléggé csúnyán néztek ránk, hogy mi hogyan jutottunk be oda…Ott mutogattak ránk, meg sugdolóztak…hát sorry, személyiségünk varázsa :D Két csaj utána oda is ment a pulthoz, hogy Ők is bemehetnek e? De válaszként nemet kaptak :D Haha


Mindent egybevéve, irtó jól éreztem magam, de főleg a koncert utáni rész tetszett :) Nagyon közvetlenek voltak, és jól el lehetett Velük beszélgetni :) Éreztették velünk, hogy nekik igen is fontos és sokat jelent, hogy mi csak miattuk utaztunk Bécsbe :) Mäx kicsit nekem Rupert Grint…azt se tudja mi van, de aranyos értelemben :D Jo a vagány típus, Fabi pedig a csendes és szerény :) Kellemes és pozitív csalódás volt mind a 3 srác, remélem, ha legközelebb találkozunk, akkor is ilyenek lesznek :)

Saját videók:






Nekem Netti az egyik legjobb barátnőm, mert mellette mindig önmagamat adhatom, legyen szó koncertről, egy sima buliról, beszélgetésről stb. Vele mindig őszintén beszélhetek bármiről, sőt még az sem kínos, ha semmit nem tudunk éppen mondani :) 

A következő állomásunk: Jedward :D See ya :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése