2017. július 24., hétfő

23.07.2017 – Jedward Newcastle


Egy pár órája estem haza Newscastle-ből és meg kell mondjam, hogy ez volt a nyár bulija :D Iszonyat jól éreztem magam és az, hogy az ikrek ott voltak csak egy bónusz volt :D Minden barátom ott volt: Írországból, Dél-Angliából, Svédországból, Németországból ááhhh mindenhonnan :D Teljesen tele vagyok energiával, ezért úgy döntöttem, hogy most még frissen megírom Nektek a történteket :D
Az úgy kezdődött, hogy pár hónapja a South Tyneside bejelentette, hogy a fiúk fel fognak lépni a fesztiválon, ezért én nem is haboztam azonnal szabadnapot kértem és elkezdtem tervezgetni az utat…akkor még egyedül. Ez még jóval Glasgow előtt volt (gyerekek már meg kellene írnom azt a Glasgow bejegyzést mivel már 60x emlegettem, de senki nem érti a lényegét xD), szóval akkor még nem ismertem se Mary-t, se Elisabeth-et, de persze Glasgow után rávettem Mary-t, hogy jöjjön el Velem, így már 2-en voltunk =). De kb. 1 hete még Elisabeth is rámírt, hogy jó ötlet - e ha jön? Mert elmegy Dublinba 1 hétre és mivel olcsó a repcsijegy átjönne Newscastle-be a show-ra (Elisabeth svéd). Én erre elkezdtem fangirlingelni, mivel imádom Elisabeth-et és minden vágyam volt, hogy Ő is jöjjön és együtt bulizzunk és együtt várakozzunk stb stb.
Az indulás előtt 1 héttel majdnem szívrohamban haltam meg, mivel a főnököm beírt dolgozni, és az egész életem lepergett előttem, ezért egy nagyon érzelmes üzenetet írtam Neki és már A meg B meg C tervekkel álltam elő Neki, mire 1 óra után írt, hogy ja az egy hiba volt és már régen kijavította…gyerekek az volt életem leghosszabb órája. Ott hagyott a tudatlanságban, borzalmas volt xD
A fesztivál előtt egy nappal utaztam le Newcastle-be, az állomáson már Mary várt rám =) Annyira izgatott voltam, teljesen fel voltam pörögve! Elmentünk várost nézni, majd visszamentünk a szállásra, ahol órákig beszélgettünk, majd lefeküdtünk aludni. Előtte még írtam Elisabeth-nek, hogy reggel mielőtt felszáll a gépre írjon már Nekünk, hogy az ikrek a gépen vannak e Vele együtt, mert ha igen, akkor elkészülünk rendesen :D Reggel 7-kor pittyent is a telefonom az üzenettel, hogy „They are on the flight”. Azonnal felordítottam, hogy „MARY!!! They are on the flight!!”. Gyorsan írtam Sasha barátnőmnek, hogy jöjjenek a reptérre most, majd felugrottunk, szó szerint XD Gyorsan hajat mostam, smink, ruha, kistáska és rohanás a reptérre xD Éppen odaestünk, mikor kiléptek az ajtón :D 1 percet sem kellett várnunk :D Annyi időm volt, hogy Sasha-t megölelgettem és kicsit beszéltünk, majd megjelent Ed (szokás szerint először), mögötte John, és mögötte Elisabeth!!! Én bevágtam az ezer wattos mosolyom, elsétáltam Ed mellett, aki azt hitte hozzá megyek, de nem: odarohantam Elisabeth-hez és megölelgettem xD Ed meg: Oh god xD Utána persze Edet is megöleltem, majd John is odajött, hogy „Hey Annie, how its going?” :D De én sokkal izgatottabb voltam Elisabeth miatt, mert már 2 és fél hónapja nem láttam!! De próbáltam koncentrálni persze, szóval visszakullogtam John-hoz, megbeszéltük az eseményeket majd csináltunk képeket =).


Mivel sokan voltunk és nekik kevés idejük volt sajnos futószalag módba kellet váltani…az anyukájuk is ott volt, mindenki sikítozott mikor megláttuk Őket :D Instagram storyra is csináltunk vidiket (Remélem senki nem maradt le róla, én is benne voltam :D). Elkísértük Őket a taxiig, de én inkább Eddel maradtam kivételesen. Ilyen farmer szegecses jacket volt rajtuk és Ed kabátjáról sorra hullottak le a szegecsek, azt segítettük Neki visszarakni, közben kicsit kibeszéltünk pár dolgot, amit nem akarok leírni, mert biztos nem szeretnék, ha erről menne a témázás, főleg mivel eléggé privát hangnemben mondta el a dolgokat. Amúgy kicsit örült a lelkem, mert ez volt az első alkalom, hogy Ed nem hívta oda Johnt, amikor csak ketten voltunk…Kezdek hozzá is hozzá szokni, de még mindig nincs meg az a „comfy” érzés körülötte, mint John körül. De úron vagyunk, haladunk :D
Búcsút intettünk, visszamentünk a hotelba Maryvel és Elisabeth-el, és ment a csevegés ezerrel. Úristen ennyit már rég beszéltem, de tényleg nagyon hiányzott és olyan jó volt, hogy ott volt *-*. Majd lassan elkészültünk, fogtunk egy taxi-t és elindultunk a fesztivál helyszínére. A taxiba nagyon átváltottunk öhm…khm…kicsit kinky beszélgetésbe a fiúkról, ezért a sofőr úgy döntött, hogy hangosabbra állítja a rádiót xD De ez minket nem állított meg, hangosan elkezdtünk beszélgetni, meg énekelni xD Esküszöm felárat számolt fel érte, de megérte :D Mikor kiszálltunk a taxiból beálltunk a sorba, majd odajött egy szervező (Bob), hogy van e priority jegyünk…Nekem meg Marynek volt, de Elisabeth-é soha nem érkezett meg, pedig megrendeltem. Mondta, hogy akkor várjunk. Odahívott egy másik szervezőt, elmondta mi a probléma, majd a srác (Ronie), előhúzott egy listát, pillanatok alatt megtalálta a jegyemet és beengedte Elisabeth-et is *-*. Bementünk, kb ugrálva és sikítozva :D Beálltunk a többi Jed fan mellé, majd kapunyitás után futottunk a színpad elé, ahol landultunk a 3. sorba :D Igaz még volt 3 óránk az ikrekig, de azt végig beszélgettünk és röhögtük :D Sajnos Mary mögénk került, de Elisabeth-el teljesen elvoltunk. Mintha évek óta ismernénk egymást, pedig csak 2 hónapja taliztunk és ez volt a 2. alkalom, hogy személyesen :D .
Az ikrek előtt felléptek valami helyi dobosok, az ír „Taken” (úristen az egyik tag olyan helyes volt, hogy úúúristeeen), valami Xfactoros csávó, meg még egy X-factoros csávó ésss utána megjelentek a fiaink :D De kb. minden fellépő alatt azt üvöltöztük, hogy „Jedward” szóval lényegtelen volt minden :D
Nagyon-nagyon jó volt! Előadtak kb 10 számot, ha nem többet…igaz össze voltak mixelve, de rohadt jó volt! Sokat sajna nem volt alkalmuk beszélni, de jól megoldották. Csak azt sajnálom, hogy az „Oh hell no” nem volt =( Az mindig a közönség kedvence…De minden újabb számukat előadták meg sok régit a Young Love-ról főleg. Sokszor lejöttek a színpad mögé is. John észrevett kb a show felénél, szóval eléggé sok figyelmet is kaptam :D A végén széttépte magát a pólóját (ahhhwww), és bemászott a közönségbe…de a másik oldalon =(. Akkor Ed pont a kordon előtt állt előttem, ránéztem reménykedve, hogy talán Ő is, de mintha olvasott volna a gondolataimban, rámnézett és egy olyan cheeky mosollyal megrázta a fejét, én meg röhögve legyintettem rá egyet…reménytelen xD De mikor John bent volt a tömegben kb. velem egy vonalba rám nézett és elindult felém miközben nézett és én is elindultam, de sajna út közben random emberek ráugrottak…de nagy nehezen odaért hozzám, kinyújtotta a kezét felém, megfogtam, de abban a pillanatban kiszedte a biztonsági Őr…ahhhwww. Na mindegy. Majd legközelebb :D Tapizom én eleget amúgy is :D
Amúgy a fellépés alatt körülöttünk senki nem volt fan, de én és Elisabeth végig üvöltöztük meg ugráltuk az egészet, és a mögöttünk lévő két csaj folyton minket nézett és rajtunk vigyorogtak xD De miután vége lett mondták, hogy tökre élvezet volt minket nézni, mert ilyen „passion”-t ritkán látni :D Haha. Az biztos, hogy alkottunk :D A hangom is elment utána, de már visszajött :D




A fiúk után a fél közönség kivonult :D A fanokkal oldalra álltunk és dumáltunk kicsit. Mindenki bemutatkozott, akit nem ismertem vagy csak twitteről futólag és meg kell mondjam sok ember kellemes csalódás volt =). Sajnos az eső egyre jobban szakadt majd átment monsoon-ba…szóval gyorsan fogtunk egy taxit és visszamentünk a hotelba de addigra mindenünk szétázott…Ja igen a taxi sofőr iszonyat nagy volt :D Végig áradoztunk az ikrekről, majd berakta pár számukat, szóval átment az egész taxi egy party útba :D Úristen de jó volt :D Miután visszaértünk a hotelbe gyorsan megszárítkoztunk és visszamentünk a reptérre. Órákig várakoztunk, de nem unatkoztunk: beszélgettünk, énekeltünk, eladtuk a fél repteret és ismerkedtünk más fanokkal. Iszonyat jól éreztem magam! Majd megjelentek az ikrek =) Lelapult hajjal, mint a múltkor :D Ránéztem John kócos fejére, és megszólaltam, hogy: „Hotel shampoo?” Mire Ő mondta, hogy „Yess” xD (Aki olvasta az előző durham-i bejegyzésem az érti :D). Oldalra álltunk, beszélgettünk. Ez amolyan esti nyugis csevely volt. Semmi extra. Lazultunk, kibeszéltük a napot stb. Felmentünk az emeletre, John levágódott egy asztalra :D Majd egy kicsit komolyabb témába vágtunk. Mondta, hogy Ő mindenkit másképp szeret, mindenki felé más érzései vannak, de hogy Ő képtelen meglátni másokban a rosszat, Ő olyat nem csinál meg nem is tud. Mondta, hogy Neki mindenki más miatt fontos stb…Olyan jó volt Őt így látni. Szeretem hallgatni, amikor valami témába belemélyed, mert ilyenkor döbbenek rá mennyire értelmes ember, mennyire szép ember belülről. Annyira imádnivaló. Ed valahol oldalt állt és a fanokkal csinált képet, de én inkább Johnt hallgattam. Imádom. Aztán elröhögte magát és elkezdett baromságokat mondani, de szerintem csak azért mert látta, hogy mennyire komoly arccal hallgatjuk :D
Megjelent az anyukájuk is, megint tolószékben =(. Nem kérdeztünk rá, ők sem mondtak semmit. Majd elmondják, ha akarják, de nem érdemes belemászni, ha ők sem említették előtte. Elisabeth is ugyan azzal a géppel ment vissza, mint az ikrek, szóval elbúcsúztam tőle. Majdnem elsírtuk magunkat, nagyon rossz volt =( Tudtam, hogy most megint egy ideig nem látom…John is odajött és csoport ölelést kaptunk :D Majd Elisabeth bement a kapunk, az ikrek is mentek lassan, de Ed még visszafutott végig ölelgetni mindenkit, mert bűntudata volt, hogy nem adott mindenkinek ölelést…persze ennek az lett a vége, hogy John is visszajött és még vagy 5 percig beszéltünk. Majd belökdöstük Őket, és amíg látótávolságban voltak integettünk és énekeltünk… :D
Utána elbúcúsztam Sasha-tól is, mivel tudtam, hogy Őt sem látom egy ideig =( Még egy picit ott bandáztunk, majd mindenki ment vissza a hotelba. Eléggé rosszul voltam utána, sírtam és kb teljesen befordultam. Rossz volt, hogy vége, mert tényleg mindenkit hiányolok már most és rossz, hogy nincsenek itt, de hamarosan újra tali lesz tudom.
Addig is élvezem a nyarat és várom a következő utazásom =)

1 megjegyzés:

  1. Sérültem és megtörtént, amikor hét hónapja a házasságomban nagy probléma merült fel, köztem és a férjem között. olyan szörnyű, hogy a házasság felbontására bírósághoz fordult. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, és már nem szeretett. Tehát kiszállt a házból, és komoly fájdalmakon ment át engem és a gyerekeimet. Megpróbáltam minden lehetőséget, hogy sok könyörgés után visszahozzam, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy döntését meghozta, és soha nem akart újra látni. Tehát egy este, amikor visszatértem a munkából, találkoztam egy régi barátommal, aki megkérdezte a férjemről. Tehát mindent elmagyaráztam neki, így azt mondta nekem, hogy a férjem egyetlen módja, hogy meglátogassam a DrIgbinovia nevű helyesírást, mert ő is neki dolgozott. Tehát soha nem hittem a helyesírásban, de nem volt más választásom, mint követni a tanácsát. Aztán adta meg az e-mail címet, amit a docigbinovia93@gmail.com a meglátogatott helyesírásról. Így másnap reggel küldtem egy e-mailt a címére, amit adott nekem, és a helyesírási követelmények biztosítják, hogy visszaszállom a férjem a két napot. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam, hogy beszélt velem, és elmondott mindent, amit tennem kell. Aztán másnap reggel, így meglepő módon, a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, felhívott, hogy közölje, hogy jön vissza. Milyen csodálatos!! Tehát így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért a tévedésért és a fájdalomért, amit ő és gyermekeink okoztak. Ettől a naptól kezdve a kapcsolataink erősebbek voltak, mint korábban, a DrIgbinovia segítségével Szóval ott konzultálok veled, ha bármilyen problémája van vele kapcsolatban, 100% -os garanciát adok neked, hogy segíteni fog neked, hívja, vagy add hozzá a Whats-app-hez: +2348144480786 nagyon nagy köszönet Drigbinovia ..!

    VálaszTörlés