2014. szeptember 6., szombat

Fusion Festival 2014.08.30. – 1. nap: Elyar Fox, Neon Jungle, The Vamps.




Mivel tavaly nagyon jóra sikeredett ugyan ez a fesztivál, ezért Nettivel úgy döntöttünk, hogy idén is megyünk, főleg mivel, hogy most sikerült VIP jegyeket szereznünk a koncertre, valamint a 2 napos fesztivál számos banda/előadó fellépett, akiket szeretünk mindketten. Nem szeretném külön felsorolni kik léptek fel, ezért be is rakok Nektek egy képet, amin lehet látni:




Az utazás kicsit viccesre sikeredett, mivel mindkettőnknek reggel fél 7-kor indult a gépe Dublinból, de tök más légitársasággal utaztunk (hosszú sztori :D), de végül is össze kapartuk egymást a Birmingham-i repülőtéren (Nagy nehezen hozzáteszem!! :D), majd eltévedések sora mellett, de megtaláltuk a belvárosba vezető buszt.
Kis mászkálás után, lepakoltuk a cuccainkat a szálláson, majd kimentünk a Cofton Parkhoz, ahol az egész fesztivál zajlott.
Hát első napra nem volt jegyünk, csak a másodikra, ezért eléggé vicces volt abban a reményben odamenni, hogy hátha valaki elad olcsón jegyet…Mondjuk Nettinek nem is, de nekem elég sok kedvencem fellépett aznap, mint pl. Elyar Fox, Neon Jungle és a The Vamps, ezek közül Nettit csak a Vamps érdekelte, szóval ja :D


Szóval odaértünk, a sor már iszonyat hosszú volt és egy sötét bőrű emberke odajött, hogy szeretnénk e jegyet  £40ért? Mondom annyiért biztosan nem, főleg mivel online £39 volt :D Mondta, hogy oké, majd tovább állt.
Mi meg csak ott mászkáltunk, nézelődtünk, körbe mentünk stb…Majd elkezdték beengedni az embereket, mire az emberke visszajött, hogy most már csak £25 fejenként a jegy, mondtuk, hogy nem! Elkezdi, akkor £30 a kettő együtt :D Haha egyre jobb, de mondtuk, hogy maximum £10 fejenként. Na ez még nem tetszett neki, de 10 perc után már az említett áron a kezünkbe nyomta :D Ennyi :D

Bementünk, csináltak rólunk képet, majd beálltunk a tömegbe, először a hátsó szektor 2. sorában, majd később már az első sorban álltunk :D
Idén a hangulat siralmas volt! Tavaly legalább mindenki sikítozott, énekelte a számokat, amiket leadtak 1-1 előadó között, de idén semmi…Még a klipek, amiket leadtak azok is siralmasak voltak…Kivéve a Union J-t meg Elyar-t :D De semmi zsongást nem éreztem, csak vártam, hogy elkezdődjön a show.
Majd jött a vissza számlálás, és elkezdődött :D Sajna az első két előadó totál hidegen hagyott, majd a 3-ként megjelent Elyar Fox *-*. Nem tudom miért, de tökre vártam, hogy lássam, mert a The Wanted koncerten még márciusban nem ismertem, így akkor nem érdekelt, de azóta hallgatom a számait, így tökre bezsongtam és alig vártam, hogy halljam a „Billion Girls” számát élőbe, kb. csak azt vártam :D Összesen 3 számot adott elő, de pont azt az egyet nem! Hát én azt hittem kihalok, hát mi ez már elnézést????? Csak annyit láttam, hogy lefut a színpadról :O Totál sokk, de hát ez van, majd legközelebb…de ha akkor sem, akkor huuuuuuuuuuuu…..De btw. Iszonyat cuki volt, meg helyes :D Tetszett rajta az a kék póló azzal a kalappal párosítva, amit btw. később bedobott a közönségbe *-*. Nagyon jól mozog a színpadon, jó hangja van és én csak egyszerűen alig várom, hogy újra lássam!




A következő, akik érdekeltek az a Neon Jungle nevű brit csaj banda. Őket egészen pontosan a tavalyi Fusion Festiválon ismertem meg és azóta imádom Őket! Nemrég jelent meg az első albumuk, amit egyszerűen imádok és tényleg nyomon követem minden tevékenységüket. A tavalyi Fusion Festhez képest idén teljesen más volt a fellépésük, látszik, hogy összeszoktak és egy nagyon jó showt adtak :D 



A The Vamps csak este 17:35-kor lépett a színpadra. Annyira fura volt, hogy ez az első alkalom, hogy pénzt adtam ki azért, hogy lássam a The Vampset, mert ez tavaly eképzelhetetlen volt :D Mivel, akkor is felléptek ezen a fesztiválon és akkor ilyen WTF?? fejjel néztünk rájuk, hogy ez a kisgyerek mit ugrál ott a színpadon, tökre irritáló volt az egész lényük…Aztán a The Wanted előtt, amikor felléptek, akkor már azért tetszettek, most meg már „Úristen a The Vamps!!” :D Ennyi :D
Idén nagyon-nagyon jók voltak! Iszonyatosan jó bulit adtak, felpörgettek mindenkit. Imádom Bradley-t, szerintem Ő egy nagyon cool ember, annyira látszik, hogy színpadra született, egyszerűen imádom.
Ők sem adtak elő sok számot, kb. 5-6-ot, inkább a híresebbeket, mint: Can we dance?, Wild heart, Last night, Somebody to you, Cecilia stb. Az egyik szám előtt Bradley mondta, hogy „Make sure you are moving your hips” :D, majd a kezünket a levegőbe kellett emelni az egyik szám előtt és a refrénnél el kellett kezdeni kapálózni :D Ő meg élvezte, hogy mi ott szenvedünk és várunk a parancsra :D





A többi fellépőről nagyon nem is szeretnék beszélni. Nyitott vagyok minden fellépőre, hiszen tavaly is itt ismertem meg olyanokat, akiket ma már imádom, de idén tényleg nem volt ilyen. Sok női előadó nagyon unalmas volt, vagy épp szoknya + sportcipő párosításba jött fel a színpadra...Eléggé hangulat romboló volt.

Ezek után már nem maradtunk ott, fogtuk magunkat és visszamentünk a szállásra, mivel mindketten nagyon fáradtak voltunk és minden vágyunk volt pihenni a második nap előtt, amire ugye VIP jegyünk volt, na de arról egy másik bejegyzéstben ;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése