2014. szeptember 7., vasárnap

Fusion Festival 2. nap: Ollie Marland, Union J, The Wanted




Először is egy óriási bejelentés, a nap legfontosabb híre: DOBPERGÉS….Éssss eljött az official  1 éves születésnapja annak, hogy először láttam a Union J-t ésss pont ezen a szent napon, ugyan abban a szent időpontban ismét újra láthattam Őket fellépni! Haha :D Csak ennyi :D
 
 A Fusion Festival 2. napjára VIP jegyünk volt, tehát bemehettünk egy elkerített részbe, ahol maguk a fellépők is voltak, valamint szabad bejárásunk volt a Gold circle-be, vagy is a színpad előtti részhez.
Reggel később keltünk fel, majd miután elkészültünk elindultunk a parkba, ahol ismét sokan voltak, de nekünk teljesen máshol kellett bemenni.
Miután bementünk kaptunk karszalagot, ilyen nyakba akasztható bigyót, valamint egy füzetet, amiben minden fellépőről volt részletes leírás.

 
A VIP rész tökre cool volt, tele volt sátrakkal, ingyen kajával, BBQ-val, padokkal, asztalokkal stb…Valamint volt ott egy nagy kerítés is, aminek a két oldala nyitott volt, ott mászkáltak ki-be a fellépők, a kerítés mögött pedig a Capital FM sátra volt, ahol az interjúk zajlottak a fellépőkkel.



Aznap a kedvenc fellépőim között volt Ollie Marland, a Union J, valamint a The Wanted. Csak remélni tudtam, hogy össze futok valamelyikükkel ott a VIP részben, vagy ha nem is, akkor látom Őket interjút adni.

Többnyire a kerítés mellett hangingeltünk, hátha jön arra valaki, és végül is nem is tévedtünk :D Hirtelen megjelent Jay a The Wantedból, ami külön öröm volt, mivel Vele még sosem sikerült a közös kép, csak a többiekkel. Nagyon aranyos volt és közvetlen, mindenkivel beszélgetett, a nyakláncomra is rámutatott és kérdezte, hogy mi ez a jel? Én meg mondtam, hogy a Harry Potterből van, mondta h ahh ez biztos olyan, mint egy horcrux..Hát nem, de nem akartam túlbonyolítani, ezért mondtam, hogy igen :D Btw. ez a Halál ereklyéi nyakláncom :D
Eléggé sokáig kint volt Velünk, de a biztonsági őr mondta, hogy most már ideje vissza mennie, így ismét visszamentünk a kerítéshez és vártunk.



Mondtam Nettinek, hogy Ollie Marlandet megakarom nézni, mivel tavaly is nagyon tetszett a fellépése,  valamint a Union J előzenekaraként is nagyon-nagyon bejött, így gondoltam idén is hasonló lesz a showja :D Nettit persze nem érdekelte, de kijött Velem. Btw. Az a gyerek a fesztivál mindkét napján ott volt és a közönségbe mászkált a családjával, mindemellett nagyon közvetlen volt és mindenkivel csinált képet is.
Idén a fellépése kicsit csalódás volt, nem is maradtam végig, de azt aláírom, hogy nagyon tehetséges gyerek és színpadra született. Őt később sikerült is elkapnom a VIP részbe egy fénykép erejéig :)





Majd vártunk és vártunk a kerítésnél ismét, amikor is megjelent a Union  J *-* Úristen én erre vártam már akkor 2 hete :D Éppen interjút adtak, de mindig hátra néztek ránk és integettek, valamint George mindig beletúrt a hajába és azzal a jól ismert kis sunyi mosolyojával nézett ránk. Imádom azt az embert, főleg most, hogy elolvastam az „Our story” könyvet…Sok mindent átéltem, amit Ő is és pontosan tudom milyen érzés volt neki, most egy kicsit másképp is néztem rá, mint azelőtt.


A Union J fellépése szerintem nagyon jóra sikeredett, igaz második sorból néztem végig, de imádtam minden percét :D George-nak torok gyulladása volt, így nagyrészt Jaymi énekelt helyette, de így sem volt rossz. Hozták a formájukat és bár csak 5-6 számot adtak elő én így is azt mondom, hogy megérte és jó volt Őket újra látni. Annyira furcsa, mert Ők az a banda, akiket feltétel nélkül követek mindenhova, valami belső kényszer visz erre rá és egy évvel ezelőtt ezt nem tudtam volna elképzelni. Nagyon szeretem Őket és nagyon sokat jelentenek Nekem. Sosem okoztak csalódást, még most sem, hogy nem jöttek ki, hanem hazamentek. Egyáltalán nem haragszom rájuk.


A fiúk nagyon édesek voltak és ismét hozták a formájukat. Ezúttal azt találták ki, hogy mindenki vegye le a felsőjét és pörgesse a levegőbe a „Tonight” szám alatt :D Ez bevált és nagyon büszkék voltak magukra :D Komolyan, mint a kisgyerekek…Valamint ketté osztották ismét a közönséget, hogy melyikük oldala hangosabb :D Nagyon jól éreztem magam, szerintem ez a fellépés volt a nap fénypontja, hiszen én tényleg csak miattuk voltam ott.





Sajnos hiába vártunk egész nap, nem sikerült képet csinálni Velük, nem is jöttek oda, kivéve Jaymit. Ő sokszor odajött, mivel a családja és a pasija Ollie ott volt a VIP részben, így Jaymi kb. ott volt közöttünk egész nap, de senki nem zaklatta semmivel, mivel látták, hogy a családjával és a barátaival akar lenni, de biztosította a rajongókat arról, hogy ha adunk Neki 10  percet, akkor csak a miénk lesz :D Ez így is történt, beállt oldalra és mindenkivel csinált képet, valamint beszélgetett is a fanokkal, amikor megkérdeztem, hogy csinálhatok e Vele képet annyit mondott, hogy „Of course babe” :D



A Union J után a Lawson lépett fel, akiket Netti imád, de én mondtam, hogy inkább vissza megyek a VIP részbe, ő meg maradjon és, ha kijön a Union J, akkor felhívom, de mondta, hogy nem akar egyedül ott maradni…Sajnáltam érte, de én tényleg csak a Union J miatt voltam ott és nem akartam elszalasztani Őket egy olyan banda miatt, akiket nem szeretek…Persze pont ezelatt a fellépés alatt jött ki Jaymi, így nem bántam meg.


Ja igen és még sikerült elkapni a The Wantedból Siva-t, meg Tom-ot is, persze nem jöhettek ki, de a kerítésen keresztül sikerült képeket csinálni Velük :D Aranyosak voltak, Tom megkérdezte, hogy vagyok, mondtam, hogy jól, mire mondta, hogy „Good” :D Eléggé furán viselkedtek, mintha felszabadultabbak lettek volna, mint bármikor máskor. Igaz, egy félig feloszló bandáról beszélünk, és ráadásul az egyik tag meg se jelent a koncerten (Nathan), de nekem olyan fura volt az egész…


 

A fellépésüket nem is tudtam hova rakni…Eléggé nagy csalódás volt az összes eddigi koncertjükhöz képest. Én esküszöm ilyen összeszedetlen, szedett-vedett nem törődöm showt még nem láttam. Annyira látszott, hogy már nincs ez a banda egy ideje és annyira látszott, hogy azt se tudják mi van…Tavaly volt zenekaruk, normális showt nyomtak, beszélgettek a közönséggel, felhívtak embereket a színpadra…De idén minden az ellentéte volt. Számok között is csak annyit tudtak benyögni, hogy „A következő szám…a következő szám…és akkor a következő szám…” És ez ment egy órán keresztül. Nem tudom, nekem valahogy WTF? volt az egész. A szöveget is mindig elrontották, ilyenkor annyit nyögtek be, hogy „fucked up”, valamint mindig céloztak rá, hogy ez az utolsó fellépés…Hát én nem tudom, de sztem ők maguk sem.
A végén Tom levette a felsőjét, meg vízzel locsolták egymást, de nem tudom, ez engem nem hozott lázba. Valahogy úgy éreztem, hogy Ők voltak az egyik legnagyobb fiú banda, rendes turnékkal, normális fellépésekkel…de ez olyan volt, mint egy lecsúszott fiúbanda utolsó segélykiáltása. Na de azért persze jó volt, de hát az eddigi teljesítményükhöz képest azért na. Furcsa volt, főleg Nathan nélkül…



Végül az aznapi headliner Jessie J volt, ott is maradtunk megnézni a showt, vagy is az első két számot, majd eljöttünk, mert hideg is volt, meg fáradtak is voltunk.
Lényegében ennyi történt, nagyon jól éreztem magam és alig várom a legközelebbi koncerteket :)

twitter: @anett8903
snapchat: anett8903
ask: ask.fom/anett8903

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése