2012. április 11., szerda

Blondes

Sziasztok!
Múlthéten végre haza kerültem Szombathely egy gyors család látogatásra, ami tényleg nagyon rövid volt, de csak ennyire tellett most sajnos.
Délelőtt meglátogattam mamáékat, majd átmentem a másik mamámhoz, ahol ott volt az unokatesóm, Ádám is :D Nagyon jól éreztem magam, Ádám kiokosított a kosárról, mivel ő kosaras :D Vicces volt, mert semmit nem értettem belőle, de aranyos volt :D
Mindezek után átmentem apukámhoz, ahol vártak rám a Jedward és a KP koncert jegyek a nyárra :D Már alig várom, ez lesz az egyik legjobb nyár :)
Este mentem vissza a szombathelyi lakásunkba, ahol vártam az unokatesómra, Dórára :D Este kimentünk a városba, sokat nevettünk és beszélgettünk, mentünk ide-oda, képeket csináltunk, lényegében csajos kiruccanás volt, amit remélem még többször megismétlünk :D

Hey Guys,
I visited my family last Friday in Szombathely. First I went to my grandparents, then I visited my other grandparents where my cousin, Adam, was waiting for me :) It was great because we didnt talk to each other before and he told me about basketball, because he is playing in a team...I really didnt understand him but it was funny :D
Later I visited my father where is my Jedwad and Killerpilze tickets were waiting for me to take them home :D I was very happy when I saw them...it will be the best summer ever :)
At night me and my cousine, Dóra, went out, took photos and chatting...it was a girlish night :D I dont wanna talk about it, we have to repeat it :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése