2012. március 23., péntek

Weekend with Netti :)


Sziasztok!

Remélem mindenki jól van, mint én, mert múlt hétvégén meglátogattam Nettit, mert mindig Ő jön hozzám Budapestre, ezért most úgy döntöttünk, hogy kivételesen én látogatom meg őt, mivel még sosem voltam náluk :)
A hétvégén nagyon Jepic volt, nagyon jól éreztem magam, sokat röhögtem, mint mindig, amikor találkozunk :D Nagyon sok Jexy-s videót, klipeket néztünk, videókat és képeket csináltunk :). Este kimentünk a városba inni (csak kicsit), majd végül egy kis boltba vettünk még sört és hazamentünk Nettiékhez, ahol tweet-eltünk a Jedward-nek, mert JedwardSkyReply volt, de sajnos nem válaszoltak nekünk =(.
Másnap reggel érdekes ébredés volt, mivel egy óriásit ugrottam és hangosan megszólaltam, hogy úristen nem csináltuk meg a képet a Jedward Fanvideóba...szóval összeszedtük magunkat és nagy nehezen megcsináltuk a képet, ami borzalmas lett, de mindegy :D Lent megnézhetitek majd :)
Szóval ez a hétvége remekül sikerült, de most sajnos sokáig nem találkozunk Nettivel, mert spórolnunk kell a nyári terveinkhez =(

Hey Guys :) 
I hope everybody is fine like me because I've visited Netti last weekend because you know, she always travel to me to Budapest but I've never been at her before. 
The weekend was Jepic with lots of fun, we always laugh a lot together :) We watched Jexy videos and music videos, make videos and take pictures :) We went out at night to drink (just a lil bit) from pub to pub to finally buy some beer and go home :) When we arrived at home we tweeted to Jedward because there was the JedwardSkyReply but unfortunately they didnt reply us =(
On the following day we realized that we didnt take our Jedward Fanvideo's photo so we took it but it is horrible x) You can see it down :) 

This weekend was really gorgeous, but unfortunately we cannot meet till May 'coz we have to save up for the summer time.





Drunk...a lil bit :D 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése