2011. december 13., kedd

Rihanna - Loud tour - Budapest


English:
Me and one of my friend took part in Rihanna's concert in Budapest...I have to tell you I liked Rihanna until the concert...She was totally disappointment for me. I think she is very narcissistic and she has a high opinion of herself...
She had a "pre-dj", Calvin Harris, he was very boring and meaningless. Afther him, Rihanna was late, of course...The concert was started around 21:45. The first song was the "Only Girl", but she played aroung 30 songs...it was really boring especially her staging...
There was a moment when a lucky fan could go to the stage to touch Rihanna, she was Evelin Gáspár x) LoL...it was funny...but I cannot tell you any song what I've liked...But I know, I'll never go to Rihanna again :)
Sorry, This is my only post about this concert. I was there 1 hour and 15 minutes and then I came to home 'coz I couldn't tolerated her.

Magyar:

Én és egyik kedves kollégám részt vettünk Rihanna budapesti koncertjén. A jegyeket már júniusban megvettük, nagyon izgatottak voltunk miatta. Sajnos azonban számomra ez a koncert nem volt már, mint csalódás.
Meg kell, hogy mondjam, szerettem Rihannát, egészen a koncert napjáig. Szerintem irtóra önimádó és beképzelt. Ahogyan ott imádtatta magát az egyenesen undorító volt, amolyan "Legyél megtisztelve" szinten.
A Rihanna show előtt egy borzalmasan jelentéktelen és unalmas DJ, Calvin Harris, játszott...Nem kommentálom tovább. Majd jött Rihanna, több mint egy óra késéssel =/ Az only girl-el indította a show-t, körülbelül 30 szám mehetett le a koncert alatt...Tényleg nagyon unalmas volt, az előadás módjáról meg ne is beszéljünk. 
Az egyik szám alatt, egy rajongót kiválasztott a tömegből, aki Gáspár Evelin volt, felmehetett a színpadra, letapizhatta Rihanna-t...hurrá.


Az egész koncert alatt egy számot nem tudok mondani, ami tetszett volna...De az már biztos, hogy többet Rihanna-ra sem fogom pazarolni a pénzem :)

Sajnálom, hogy semmi jót nem tudok írni a koncertről. Ez csak az én szemszögemből van :) Annak, aki jól érezte magát, annak csak örülni tudok, hogy Ők nem feleslegesen dobtak ki ennyi pénzt az ablakon :D
Csupán 1 óra 15 percig bírtam, majd haza jöttem, nekem ennyit nem ért, végig ásítoztam. Nekem nem jött be, de most már ezt is tudom :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése