2011. december 25., vasárnap

Christmas with my family :)


I cannot celebrate my Christmas with my family because I have to work but I visited them on 23rd of December :)
First of all I went to my grandparents where my dog is living :) I gave them the presents and then I went to my other grandparents :) There were my two lovely cousines, Dóra and Ádám :) We had a lots of fun and laughed a lot and of course, took pictures :D And finally I visited my father and his family :) It was a one day short trip to Szombathely :)

Sajnos nem tudom együtt ünnepelni a karácsonyt a családommal, mert dolgoznom kell, ezért 23-án meglátogattam a családot Szombathelyen :) Először elmentem a nagyszüleimhez, ahol a kutyusom is él, majd elmentem a másik mamámékhoz, ahol ott volt két kedves unokatesóm, Dóra és Ádám :) Eléggé jól elszórakoztunk na meg persze csináltunk sok-sok képet is :D Végül pedig meglátogattam édesapámat és a családját :) Remélem mindenki nagyon örült az ajándékoknak, bár idén nem voltam valami kreatív, de a szándék a lényeg :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése