2011. december 26., hétfő

Christmas at home :)

Sziasztok!
Remélem mindenki élvezte a karácsonyi ünnepeket és mindenki megkapta azokat az ajándékokat, amikre vágyott :) 
Ami engem illet az én karácsonyom, itthon a családommal, remek volt :) 
A nap azzal indult, hogy anyukámmal elmentünk nekem egy új csizmát nézni és végül a Tamarisban sikerült megvenni a tökéleteset, egy szőrmés-emelt talpú szépséget :) Ezután anyukám barátjának néztünk ajándékot és végül sikerült is megvenni, egy Samsonite gyönyörűszép laptop táskát :)
Az általam szánt ajándékokat már a hét elején megvettem, úgyhogy nem kellett aggódnom miatta, bár nem voltam idén túl kreatív.
Otthon takarítottunk, főztünk, fát díszítettünk közösen, majd én filmeket néztem :) Végül pedig karácsonyoztunk. 
A kiscicám kapott egy kaparót, amin egy lapda is van, valamint egy új vizes tálat :) Egyből megtalálta őket a lelkem, irtó boldog volt :)
Az ajándékokra visszatérve a csizmán kívül kaptam egy új pendrive-ot, mert a régit elhagytam valahol a lakásban :D Kaptam egy krimis könyvet, amit imádok :) Valamint egy új laptopot, mert a régi már borzalmas állapotban van, főleg mivel hogy beleöntöttem egy pár hónapja a körömlakk lemosót a billentyűzetbe :)
Az ajándékbontás után együtt vacsiztunk, majd filmet néztünk, az m1-en a Sissi-t, amit imádok és annyira örülök, hogy mind a 3 részt leadják :) Valamint az RTL-en a Micsoda nő-t, amit szintén imádunk anyuval :D Nekem nagyon kellemes karácsonyom volt és remélem mindenki másnak is :)



Hey Guys :)

I hope everyone enjoyed the Christmas holiday with the family and ate a lot :) 
My Christmas at home was really cool :) 
We started the day with a final christmas shopping with my mom to buy me a new boots, it was successful in the Tamaris shop :) I've got an amazing and beautiful fur-high-soled boots :) I love it and it is very comfortable :) Then we went to the Saturn to buy a new Samsonite laptop bag to my foster-dad :)
I've bought the Chirstmasd presents at beginning of the week so I didnt care about it, but I wasnt too creative this year =/
We cleaned the whole flat, cooked, decorated the christmas tree, then I watched christmas movies :) And finally we celebrated Christmas :)
My cat got a scraper carpet with a little ball and a new dish, she was very happy :)
As for me I've got a lots of cool stuff: The new boots, a new pendrive, a criminal book and a new notebook :)
Finally we watched 'Sissi' and 'Pretty woman' :)
Have a nice holiday :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése