2011. április 6., szerda

I was thinking about...

Hungarian:

Sziasztok!

Hosszas gondolkodás és tépelődés után úgy döntöttem, hogy a legközelebbi turnén nem fogok utat szervezni egy koncert helyszínre sem. Ennek több oka is van, de nem szeretném kifejteni.
Tényleg élvezem ezt az egészet, szeretem is, de nem érzem azt, hogy ezt meg kellene tennem. A legközelebbi barátaimnak már elmondtam, hogy miért.

Sajnálom. Tudom, hogy sok embernek megígértem, hogy elviszem Őket, de nem tudom megtenni. Kérlek, ne haragudjatok rám!
Ezt végleg eldöntöttem. Szeretnék a barátaimmal menni, nem pedig egy csoporttal! 

Sajnálom és sok szerencsét mindenkinek!

(Ettől függetlenül még más szervezhet utat ^^ Aki így dönt annak sok szerencsét, kitartást és türelmet!)

---------------------------------------------------------------------------------------------

English:

As the title says nowadays I was thinking about the THT organising. 
I really enjoy it and adore it but after due deliberation I decided it: I won't organise a trip to a concert again...
I'm sorry but a lot of people attacked me after the Vienna concert trip and I had to think it over to finally decide it: no, I don't wanna it and maybe never again. 

I'm sorry I knew I promised it a lot of people that I'll drop you off at TH but I can't do it. Please, don't be cross with me! 

I decided: I would like to go to the concerts with my friends...alone...and not with a group...
I'm sorry. Good luck!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése