2010. december 20., hétfő

Dogs unleashed project 4. - Kisállatok karácsonya

Immáron negyedik alkalommal látogattunk el a Tokio Hotel fanokkal közösen a Noé Állatotthonba, ahol karácsony alkalmából lehetőségünk adódott megajándékozni egy általunk kiválasztott állatot.
A találkozó nagyon jó volt, én személy szerint nagyon jól éreztem magamat. Még az RTL klub is kijött forgatni, interjút is adtunk, amiből sajnos sokat levágtak, még azt is, amikor mondtam, hogy Tokio Hotel fanokkal közösen szoktunk jönni, mert a fiúk is nagyon szeretik az állatokat...de sebaj :)
A videót itt lehet megnézni:


Amúgy örömmel vettem észre, hogy rengeteg ember eljött az állatotthonba (nem TH fanokra értem). Az egész udvar tele volt ajándékokkal, mindenki játszott az állatokkal, etettük/simogattuk/ölelgettük Őket. Remek nap volt :) Alig várom, hogy legközelebb is menjek.







-----------------

We were at the Noé animal shelter again because of the christmas. We gave gifts to on animal which we chose. The meeting was really really very well. Personally I had a good time becuase I saw my favourite dog again. There was the RTL club (Hungarian channel) and we gave them a short interview about why were we there and what we gave to the animals...etc...( the video is above).

Gleefully a lot of people came to this event. The whole court was full of gifts, foods. Everybody playd with the animals, they caressed them. It was a really nice day. I can't wait to go there again :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése