2012. február 21., kedd

Kékestető :)


Sziasztok!

A nagymamám idén is Kékestetőn van 3 hétig, szóval meglátogattam, mivel imádom Kékestetőt és a túrázásokat :)
Szeretem azt a helyet, mert szeretem a nagy havar és a friss levegőt, na meg nem utolsó sorban nagyon sokat lehet ott nevetni :D
Összesen 3 napot töltöttem ott el, tavaly csak 1 napra volt időm, szóval most többet tudtunk túrázni.
Első nap Mátraházára mentünk, ami nincs messze Kékestetőtől, csupán 3 km, de a havas erdőben mentünk, ezért nagyon jól éreztem magam, mondjuk a térdig érő hóban kicsit nehéz volt menni.
Második nap Mátrafüredre mentünk, az kb. 8 km Kékestetőtől. Az út sokkal meredekebb volt és tele volt sziklákkal, amiket nem láttunk a hótól, de vicces volt és élveztem :D És egyszer sem estem el :D
De ismét megbizonyosodtam róla, hogy túrázni jó :D

Hey Guys :)

My grandma' is in Kékestető for 3 weeks so I visited her last weekend to go hiking together :) I like that place because there is high snow at winter and fresh air, so we can have fun and go for long trips in the forest :)
I spent there 3 days and it was amazing :) 
First we went to a short trip to Mátraháza, it is 3 km-s from Kékestető, we went in the forest in the knee-high snow, it was really funny but I didnt fall back :D
Second day we went to a longer trip to Mátrafüred, its around 8 kms...We went in the forest again but the snow was bigger than previous day and I didt fall back :D  The rocks were really dangerous because we didnt see them coz of the snow but I was really happy to survive it, but I dont wanna complain, I adore hiking =) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése