2012. január 1., vasárnap

Harry Potter...Memories :)


I've read Netti's blog and remember the best moments of our Harry Potter life :) We will never forget this great story, because this is the best story in the life :)

Éppen olvastam Netti blogját és emlékeztem a legszebb Harry Potteres pillanatokra. Soha, de soha nem fogjuk elfelejteni ezt a nagyszerű történetet, mert ez örök, végig kísérte a gyermekkorom :)
Csak az a baj, hogy egyszerűen nem bírok Harry Pottert nézni/olvasni...Ha még is megtörténik, akkor felgyülemlenek az emlékek, főleg az a júliusi nap... és patakokban folyik a könnyem, a szívem kettéhasad és nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy: Vége. =( Vége a világ legjobb és legizgalmasabb történetének, annak a történetnek, amin felnőttem, amit mindig izgalommal vártam és ami miatt érdemes volt olvasni/moziba járni...Vége és ezt nem lehet elfogadni.


A Harry Potter nagyon meghatározó eleme volt az életemnek, az elejétől kezdve imádtam és ha akármikor olvastam, nem tudtam betelni Vele, nem bírtam letenni, tudtam, hogy ez a történet életem végéig Velem lesz :) Akármi lesz is, ez lesz a legkedvesebb történet a számomra...until the very end :)
"When you're so close to the end...you have to remember the beginning"



Mellesleg, nekem a 7.rész a legnagyobb kedvenc könyvben és filmben is :) 


U.i.: Bocsánat, hogy az előzeteseket csak angolul raktam be, de az igazi HP fanok tudják, hogy az a legjobb :) (Elnézést, de a magyar szinkron...khm...borzalmas alatt van még jóval :D) Élvezzétek így, mert jobban átjön :)


1. Harry Potter and the Sorceres stone/Harry Potter és a Bölcsek Köve


"You're wizard Harry..."

2. Harry Potter and the Chamber of Secrets/Harry Potter és a Titkok Kamrája


3. Harry Potter and the Prisoner Of Azkaban/Harry Potter és az Azkabani Fogoly


4. Harry Potter and the Goblet Of Fire/Harry Potter és a Tűz Serlege


5. Harry Potter and the Ordes Of the Phonenix/Harry Potter és a Főnix Rendje


"Harry Potter...You will loose...everything"




6. Harry Potter and the Half-Blood Prince/Harry Potter és a Félvér Herceg


"The past holds a dark secret"



7. Harry Potter and the Deathly Hallows/Harry Potter és a Halál Ereklyéi



"I never wanted any of you to die for me"





Íme a példa a magyar szinkronra...Nézzétek meg ezt és a felette lévőt...Áúúú ugye? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése