2011. július 9., szombat

London - 2011.07.05-08


Sziasztok!

A PREMIERRŐL A BEJEGYZÉS ITT TALÁLHATÓ (Kattints az ITT szóra)

Ismét visszatértem, ezúttal Nettivel :D Csak és kizárólag a Harry Potter and the Deathly Hallows part II. premier miatt. De erről nem ebben a bejegyzésben számolok be, hanem egy külön részt szántam neki :)

Július 5.: Utazás, utazás, utazás
Ezen a napon hajnali 04:15-re mentem dolgozni :D Mondanom sem kell, irtó korán keltem. Szerencsére aznap csak 5 órát kellett dolgoznom, majd rohantam haza, készülődtünk és mentünk is a buszállomásra, ugyan is a repülőgépünk Pozsonyból indult. A busz 16:00-kor gurult ki a budapesti FTC stadion elől és pontosan 18:45-kor érkezett meg Pozsonyba. (Btw. Mindenkinek ajánlom az Orangeways buszt. Irtó olcsó és kényelmes, ingyen ital van rajta és még filmet is vetítenek :D). 
Miután leszálltunk a buszról hívtunk egy taxit, ami kivitt mindeket a pozsonyi repülőtérre. Ez a reptér nem valami nagy, de nekem nagyon tetszett :D Hangulatos, bár a káosz ott is meg volt.
A repülő út viszonylag jó volt, csak eléggé hangos volt a gép :D A repülő London – Stansted repterére szállt le, 22:00-kor (londoni idő szerint). Innen busszal mentünk be London belvárosába, majd onnan metróval az első szállásunkra. Na arra a szállásra én többet nem megyek! Borzalmas! Szét akar esni, az ágyak nincsenek rögzítve, a szemedbe hullik a vakolat és fuj volt az egész! Ráadásul a szobatársaink is no comment! Szerencse, hogy csak egy fél éjszakát töltöttünk ott el =/ Ja igen és ha valaki lehőzta a wc-t, akkor megébredtünk, mert olyan hangosan folyt le a víz -.-








Július 6.: Városnézés
Reggel, amint lehetett elhagytuk a szállást! Se én, sem Netti nem bírtunk ott tovább maradni. Borzalmas volt, de tényleg! Undorító egy hely =/ 
Elmentünk reggelizni a közeli Subway-be, majd elindultunk felfedezni Londont, immáron negyedszerre :D 
Első utunk a Hyde Parkba vezetett, ahol fél óra bolyongás után találtuk meg a Pán Péter szobrot :D Már régóta megakartam nézni, és nagyon boldog voltam ^^ 




Utána elmentünk a Sherlock Holmes museum-hoz, ahol csináltunk pár képet, majd tovább indultunk a King’s crossra, ahol csináltunk képet a 9 és ¾-ik vágánynál :D 









Ezután lementünk a Temze partra megnézni a Parlamentet, a Big Bent, a London Eye-t, a Westminster hidat és a Westminster apátságot. Ekkor óriási vihar támadt, erős széllel, szakadó esővel stb. Megbeszéltük, hogy gyorsan el kellene menni a metróhoz és el a múzeumba, azonban pont elállt az eső mire odaértünk az aluljáróhoz :D Tipikus :D. 
De maradtunk a tervnél, elmentünk a National History Museumba, ahol levolt zárva a Rexi =( eg az egész dino részleg =( Eléggé elkeseredtem, mert ez a kedvenc múzeumom és csak ez miatt. De azért, nem volt rossz így sem :). 




A múzeum után elmentünk szállást cserélni. Ez a második szállásunk ezerszer jobb volt! Igaz, hogy egy 21 ágyas szobában voltunk, de maga az épület jó állapotban volt, a szobatársaink normálisak és megbízhatóak voltak! Háromemeletes ágyak voltak, és persze én kaptam felülre az ágyam :D Alattam 2 japán srác aludt, Netti meg felköltözött hozzám :D Vicces volt, főleg éjszaka meg hajnalban, amikor felkeltünk és lementünk :D Ezenkívül volt ott két német csaj, egy mutáns fejű srác, két angol srác… a többieket nem tudom. De jó volt :D

A szállás után elmentünk a Buckingham palotához, majd a St. James Parkhoz ^^ Kedvenc hely, imádom ^^




Mindezek után mentünk el a Trafalgar térre, ahol sokkolt a látvány, hogy a premierre ott várnak már vagy 500an =/ Totál beijedtünk! Úrrá lett rajtunk a pánik. Láttuk, hogy osztanak valami karszalagot annak, aki ott akar aludni….mi nem akartunk, de kértünk, mert csak azzal lehetett lemenni a térre :D Utóbb derült ki, hogy ez irtó jó ötlet volt :D. 
Kicsit ott maradtunk, csináltunk képeket, majd elmentünk az Adam streethez :D Utána megnéztük az Australia House-t, majd bevásároltunk, visszamentünk a szállásra, hajat mostunk és aludtunk.





Július 7.: Harry Potter és a Halál ereklyéi 2. rész premier

LÁSD ITT (Kattints az ITT szóra)

Július 8.: Hazaút
A gépünk 6:30-kor szállt fel London-Stanstedről. Nehezen, de ott hagytuk Londont. Nagyon fájt a szívem, mindig nagyon nehezen hagyom ott. Irtóra szeretem, szinte az otthonom. Ezek után meg még jobban kötődöm hozzá. Remélem minél hamarabb viszont láthatom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése