2011. február 13., vasárnap

Netti's birthday and Tokio Hotel fan meeting

Netti's birthday:

English:
I prepared for this party 1 months. Netti is one of my best Tokio Hotel friend so this birthday was really important for me. She became 18 years old ^^ I ordered her a Bill Kaulitz chocolate cake ^^ It was very nice and delicious. We ate Bill...hmmm....I'm sure he is very delicious in the real life too...:P
I invited a lot of friends from our TH family, e.g. Berni, Kinga, Dóri, Vanessa, Erika and Noémi. I wanted a surprise party but I had a very long LH training so it was impossible. When I finished the training I went to the Keleti railway station and after me and Netti met our friends. 
When we entered my room the cake was there and I think Netti was a lil bit surprised but I'm not sure ^^ We said her Happy birthday and took a lot of photos and etc... 
I bought her our favourie stand up comic's book "Kiss Ádám - Szütyiő" and 2 tickets for his show ^^ Which will be on 3rd of March. I can't wait ^^
After this me and Netti went out a lil bit, we drunk beer and coctail ^^ And before we slept we talked a lot about Bill ^^I missed these speaking so much.

Hungarian/Magyar:
Erre a partyra már 1 hónapja készültem. Netti az egyik legjobb TH-s barátnőm, szóval az ő szülinapja nekem nagyon fontos, főleg most, hiszen 18 éves lett. Rendeltem neki egy Bill Kaulitzos csokitortát, ami nagyon szép volt és finom is ^^.
Nagyon sok barátunkat meghívtam erre a kisebb bulira, beleértve Kingát, Bernit, Dórit, Vanessát, Erikát és Noémit. Először meglepetés bulit akartam, de mivel LH trainingem volt, ezért ez lehetetlennek bizonyult. Amikor végeztem ezen a trainingen elmentem Netti elé a keletibe, utána hozzánk, ahol már vártak a csajok minket.
Amikor beléptünk a szobámba, akkor már ott várta Nettit a torta...azt hiszem meglepődött, vagyis remélem. Szóval mondtuk neki, hogy Boldog Szülinapot, utána képeket csináltunk és végül pezsgőt ittunk ^^ Torta evés alatt pedig TH-Humanoid Live CD-t hallgattunk.
Mellesleg szülinapjára megkapta Kiss Ádám-Szütyiő könyvét, valamint két jegyet Ádám fellépésére, ami február 3-án lesz ^^ Alig várom. 
Ezután Netti és én kimentünk egy kicsit éjjel sörözni és koktélozni ^^ Elalvás előtt pedig Billről beszélgettünk egy kicsikét. Imádom ezeket a beszélgetéseket :D

The cake ^^

Me and Netti

Happy Birthday Netti! We love you!!!


The fan meeting: 

English:

Me and Berni organised a big Tokio Hotel fan meeting in Budapest on 12th of February. Our original plan was that We visit the Noir Chocobar but the place made a mistake so We had to go to the Burger King. But our fans were really easy-going so it wasnt a problem for them. 
We played a game, "TABU" in Tokio Hotel version. I think it was really funny coz our fans had fun. After this we talked to each other a lot and went to home.


We are a really really big family ^^

See ya next time Aliens!

Hungarian/Magyar:
Én és Berni szerveztünk egy újabb fan találkozót Budapesten. Eredetileg egy csokibárba mentünk volna, de gond volt a foglalással így át kellett mennünk a Burger Kingbe, ahol birtokba vettük a felső szintet. Szerencsére egyik rajongó sem ellenkezett, sőt igazából nem is érdekelte Őket a hely, hanem a társaság volt a lényeg :). A talin a "TABU" nevü játékot játszottuk Tokio Hotel verzióban. Szerintem eléggé vicces volt, mindenki élvezte ^^ Ezután beszélgettünk és végül hazamentünk. 


Nekem igazából az tetszett, hogy ennyien eljöttek. Sosem gondoltam volna, hogy lesz egy találkozó, ahol még ennyi fan megfordul (kivéve a fanpartyt). Ilyenkor érzem igazán, hogy mi tényleg egy nagy család vagyunk. 
Viszlát legközelebb Alienek! ^^

We are, We are, We are

Preparing for the meeting


Our big family 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése