2011. február 25., péntek

Kiscicám kiskorától kezdve a mai napig ^^ - Mázli cica


Sziasztok! 
Mázlis cica vagyok, 3 éves. Vasszécsenyben születtem 2008. január 30-án. Anyukámat Dömének hívják, apukám nevére nem emlékszem, azt tudom, hogy fekete bundája volt ^^ 
Van egy tesóm is, aki leginkább apukámra hasonlít. Vele nem tudom mi van, remélem jól van. Kiskoromban mindig együtt játszottunk, futkoztunk, verekedtünk együtt és természetesen mindig én nyertem ^^ 
Mamimat, mostani gazdámat, 2008 februárjában láttam először, de akkor nem tudtam még, hogy ki Ő, ezért nem foglalkoztam Vele, de arra emlékszem, hogy felvett és elaludtam az ölében ^^ 

Szombathelyre 2008 áprilisában költöztem. Mami eljött értem egy bácsival, és beraktak egy nagy sárga valamibe és elvittek anyukámtól és apukámtól. Nem tudtam mi történik, ezért sírtam és sírtam, de aztán megláttam Mami kabátján valami lógó fémdarabot és azzal játszottam egész úton. Ezután megfogtak és bevittek egy nagy házba, ahol várt ránk még valaki, Mamim anyukája, aki szintén nagyon örült nekem ^^ Leraktak a földre, én meg körbe szaglásztam és jeleztem, hogy oké, nekem ez itt megfelel, maradok ^^ Kaptam memmét, vizet és még játszottunk is. Megmutatták merre mi van, nagyon tetszett minden, éjjel már a Mami mellett aludtam ^^

Később egyre csak nőttem és nőttem míg végül már nem fértem bele egy dobozba se, ezért Mamiék úgy döntöttek, hogy elköltözünk. Ismét autóba ültünk és elindultunk nagyon messzire, Budapestre, ahol egy teljesen új helyre mentünk be. Sokkal nagyobb volt, de még nagyon féltem, mert nem tudtam mi is történt és, hogy mikor megyünk haza. De ezt a helyet is megszoktam 1-2 nap alatt ^^ Igazi pesti cica lett belőlem!! ^^ 
Nemsokára azonban ismét tovább álltunk, a mostani helyünkre, amit még szoknom kell^^

Szeretek játszani, dorombolni, aludni és Mamival vadászósat játszani ^^ Nagyon sok játékom van, de a kedvencem a piros mosolygós labdám és egy arany kötöző szalag, amit a Mami a fiókjában tart...nem értem miért nem adja nekem örökre oda, nagyon vigyáznék rá, de Ő mindig azt mondja, hogy nem. Hát mindegy, remélem meggondolja magát ^^

Íme pár kép rólam:

Csak pár hetes vagyok anyu ^^

2008 - Már 1 hónaposan is vadásztam ^^

2008 - Első napom az új családomnál ^^ Biztosan tudom, hogy itt jó dolgom lesz ^^

2008 - Második napom az új családomnál. Már elfoglaltam a sarokpadot ^^

2008 - Az első dobozom...Manapság már nem férek el egy ilyenben ^^

2008 - Mindig mesét néztem ^^ (Dobozból kukkolós)

2008 - Már az ágy is az enyém ^^ Túl jó az élet, túl jól :D

2008 - TV mániás kiscica voltam ^^

2008 - Azok a táskák...egyiknek sem tudtam ellenállni ^^

2008 - Én dobozom ^^ Mit csinálsz mami? Miért nyomogatod folyton azt a villogó valamit? ^^

2009 - Én is utazom Tunéziába ^^

2009 - Jó reggelt Mami, hajnali 3 óra van, éhes vagyok, kelj fel, köszi ^^
2009 - Hát a cicának már a kenyértartóban sem lehet nyugta?
2010 - Most meg mit bámultok?

2011 - Három éves Hercegnő lettem ^^ Alias beképzelt pesti cicalány ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése