2010. december 30., csütörtök

2010

Sziasztok!

Tudjátok, a 2008-2009-es évem katasztrófa volt...tényleg borzalmas...se TH, se semmi extra nem történt Velem...de ez a 2010-es év mindenért kárpótolt =) Életem legszebb perceit élhettem át, új embereket ismertem meg, rengeteget utaztam és rengeteg új tapasztalatot/élményt szereztem. Összefogalalva: TH-s lvem volt =)

Március: 
- 14 - 15. - Prága - Humanoid city tour 1. állomás - 3 év után újra láttam <3
- 28. - Belgrád - Humanoid city tour 2. állomás  - életem legszebb napja :) Csak egy mosoly kell a boldogsághoz
- 29 - 30 - Bécs - Humanoid city tour 3. állomás - a buszos utunk megvalósult :)

Május:
- THT megalakulása
- 13. - első munkahelyem

Június: 
-  21. - TH tali
- Eclipse

Július: 
- 17. - Az első Dogs unleashed project + TH tali

Augusztus:
- 13-16 - Mike, Humanoid Party, Max + Per

Szeptember:
- 03. - Közös Kaulitz twins szülinapozás + labirintusos fantali
- 24 - 25 - Bia szülinapja Kecskéden

Október: 
- 30. Dogs unleashed project 2.

November:
- 04 - 08 - Dóra
- 07. - Lady Gaga koncert
- 25. - Harry Potter 7. Nettivel

December:
04. - Dogs unleashed project 3.
18. - Négylábúak karácsonya - Dogs unleashed project 4.

Várom a következő évet ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése